Miért fontos egy munkahely számára a professzionális irodatakarítás? Hogyan függ össze takarítócég rendszeres takarítással való megbízása a cég eredményességével? Vajon a fluktuációnak mi köze az iroda tisztaságához? Számos kérdés és most itt van számos konkrét válasz is, amik mentén bebizonyosodik, hogy érdemes a színvonalat és a képzett takarítókat választani.

Hogyan hat a professzionális irodatakarítás a munkakedvre?

A professzionális irodatakarítás számos módon hat a dolgozók munkakedvére. A tiszta és rendezett unkakörnyezet pozitív hatást gyakorol a dolgozók hangulatára és növeli a motivációt. Ha a munkakörnyezet tiszta, higiénikus és rendezett az iroda, az ott dolgozók sokkal kellemesebben érzik magukat, aminek következtében egyrészt produktívabbak, másrészt egymással is jobb, könnyedebb viszonyt tudnak kialakítani. A jobb kollegiális viszony, a nyugodt légkör szintén motiváltabbá, ezáltal produktívabbá teszi az iroda személyzetét.

professzionalis_irodatakaritas

Az egészség is kulcstényező, hiszen a beteg dolgozó szabadságra megy vagy, ha be is jár dolgozni, mert állapota nem olyan rossz, betegen, allergiásan aligha fog a tőle megszokott hévvel és eredményességgel dolgozni. A professzionális irodatakarítás csökkenti a betegségek kockázatát, különös tekintettel a légúti megbetegedésekre, allergiás nehézségekre és a bakteriális vagy vírusfertőzésekre. A rendszeres takarítás megszabadítja a munkakörnyezetet a portól, a fertőtlenítés a megfelelő tisztítószerek használata pedig csökkenti a baktériumok megtelepedésének kockázatát és azt is, hogy a dolgozók egymást vírusos megbetegedésekkel fertőzzék.

Hogyan hat a takarítócég által végzett profi takarítás a fluktuációra?

A takarítócég bevonása és a professzionális irodatakarítás tiszta és rendezett környezetet biztosít, ahol a fertőzésektől nem kell tartani és a poros, szöszös közeg okozta allergia sem tényező. Ez mindenképpen kellemes környezetet kínál, amiben jobb dolgozni. Nem mellesleg pedig az így „kiszolgált” dolgozók azt érezhetik, hogy a munkaadójuk számára fontosak, törődnek a jóllétükkel és a jó munkakörülmények biztosításával.

Számos olyan munkahelyet ismerünk, ahol a dolgozóknak magunknak kell takarítani. Ez annyi plusz feladatot ró rájuk, hogy egész biztosan jobban teljesítenének abban, amire valójában felvették őket, ha ez a teher lekerülne a vállukról. Ráadásul számos munkahelyi konfliktus alapja lehet az önállóan végzett takarítás. Ki nem mosogatott el? Ki felejtette el lemosni a pultot vagy épp mikor mossa már le valaki az ablakot?! Ahol állandóan megy a harc vagy a kimondatlan feszültség okoz stresszt, onnan aki teheti, érthető módon az első adandó alkalommal „lelép”.

Sokkal jobb bejárni egy olyan helyre, ahol fontosak vagyunk, ami tiszta, ami higiénikus és ahol nem nekünk kell gondoskodni még a nehéz napi feladatunkon kívül a munkahelyünk tisztaságáról is. Tehermentesítse munkatársait és dolgozzanak kellemes helyen a mi segítségünkkel!