Ahogy közeledik az év vége, egyre több cégvezető vagy hr részleg vezető kezdi el szervezni a szilveszteri céges bulit. A szilveszter a világ minden pontján hatalmas bulikkal, erős másnapossággal és borzalmas kosszal, rumlival jár. Számunkra pedig plusz munkával, így nálunk az év vége és év eleje nagyon is mozgalmas. Ritka, aki szilveszterkor otthon ül és a megszokott módon tölti estéjét. a cégvezetők között talán nincs is ilyen ember. Néhányan a dolgozókkal szándékoznak ünnepelni, néhányan pedig hatalmas partit csapnak a befektetőkkel, üzlettársakkal netán ügyfelekkel. 

Irodatakarítás szempontjából nincs különbség, január 1-jén reggel bárkik jöttek is össze egy kiadós bulizásra évbúcsúztatás alkalmával, hatalmas rumli, kosz és káosz várja a takarítócég munkatársait. Sok esetben az iroda minden helyisége “kapott” ebből, így a munka könnyedén egésznapos gürcöléssé válhat. Ezzel semmi probléma nincs, a takarítócég készséggel áll az ügyfelek rendelkezésére, nekünk az a jó, ha van munka, az ügyfélnek pedig az a jó, ha az év első munkanapján is éppen olyan makulátlan rend és tisztaság várja irodájában, mint az év többi napján. Még akkor is, ha utoljára cipőnyomokat látott a falon pizzát, virslit a talajon, mustárt és pezsgőt a kanpék karfájába ivódva. Egyéb dolgokról nem is beszélve, melyeket csak fertőtlenítőtisztítás során lehet teljesen eltüntetni. Roppant fontos, hogy a szilveszteri buli vagy bármely más céges rendezvény után fertőtlenítés is történjen, hiszen a higiénia fenntartása számos bajt előzhet meg.

Annak, aki profi irodatakarító céggel dolgozik, mint amilyenek mi is vagyunk, nem kell aggódnia, nyugodtan szervezheti a szilveszteri összejövetelt és maximálisan jól érezheti magát azon, hiszen bízhat abban, hogy a móka minden nyoma eltűnik, mikor legközelebb beérkezik az irodába.

Egy szilveszteri összejövetelen sokminden történhet. Étel, alkohol, felhőtlen mulatozás, mindezek elengedhetetlenek ilyenkor, így hát az ételmaradékok, kilöttyent itókák alapvető részét képezik a másnapi látképnek. Sőt, találkoztunk már csúnyán összepiszkolt falakkal, ragacsos asztalokkal, leevett, leivott (és egyéb, gusztustalan módon összekoszolt) kárpitokkal, valamint nem rendeltetésszerűen használt mosdókkal, kukákkal is. Büszkén mondhatjuk, nekünk az ilyesmi nem okoz gondot, úgy kitakarítjuk a “szétbulizott” irodát, mintha nem történt volna semmi.

Van egy nagyon fontos dolog, amit azonban ki kell emelnünk még akkor is, ha munkánk alapvető velejárójának tekintjük a szilveszteri céges buli nyomainak eltüntetését. Amennyiben valaki céges bulit szervez, legyen szó szilveszterről vagy bármely más időpontról, fontos értesíteni erről a megbízott takarítócéget, hiszen erre nekik, azaz nekünk is fel kell készülnünk. Ez különösen igaz az év végére, mikor sokan szabadságra mennek, a munka viszont megszaporodik. Már előre be kell illeszteni a naptárba a nagyobb munkálatokat és a plusz takarításokat, hogy gördülékenyen megoldjunk mindent, és az ügyfél maximálisan elégedett lehessen.

Tehát tessék csak nyugodtan bármilyen nagy bulit csapni szilveszterkor, mert ha időben értesül róla az irodatakarítás felelőse, akkor az első munkanapon nem lesz semmi fennakadás és az új évet makulátlan, tiszta, higiénikus és illatos irodában kezdheti a cég és annak minden egyes munkatársa. Lehetőség van ilyenkor egyben nagytakarításra is, hiszen érdemes évente több alkalommal megejteni ezt a műveletet.

Kellemes ünnepeket, jó szórakozást kívánunk mindenkinek, a tisztaságról pedig majd mi gondoskodunk.