Előző cikkünkben alaposan körbejártuk a tavaszi nagytakarítás irodák számára végzett típusát. Részleteztük, hogy milyen főbb mozzanatok során készül el a tiszta és higiénikus munkahely, amely nem csak esztétikusabb, de produktívabb is. A takarításnak számos részét érdemes profikra bízni, azonban van, amit magunknak kell elvégeznünk. Nézzük, hol húzódik ebben a határ és miért is nem szabad mindent külsősökre hagyni.

Takarítócég és ügyfél bizalmi kapcsolata, ami a tavaszi nagytakarítás irodák részére végzett típusánál is fontos

Egy takarítócég mindig bizalmi kapcsolatban áll ügyfeleivel. Takarítani egy bizalmi munkakör. Mindegy, hogy ki és hol dolgozik, a takarítás során olyan dolgokkal szembesülünk, amik belsős információk. legyen az egy saját, privát otthon vagy egy munkahely, mindig vannak „titkok” vagy inkább privát dolgok. Éppen ezért, hiába bízunk egymásban az ügyféllel vagy ügyfél oldalról a takarítócégben, bizonyos információkat megtartunk magunknak. Ez így van rendjén és így marad megkérdőjelezhetetlen a munkakapcsolat.

Mi, a Serverinnél kényesen ügyelünk arra, hogy ügyfeleinkről semmilyen információt ne adjunk ki. Ezzel együtt mi azt tanácsoljuk, hogy a bizalmas dossziékat, az aktákat inkább takarítsa maga az iroda. Főleg akkor, ha olyan tevékenységet folytat, amelyben ügyfelekről őriznek adatokat. A jelenlegi GDPR szabályozás pontosan körülírja, hogy miként kezeljük az egymásról meglévő adatainkat és ennek betartása kiemelten fontos.

Amit nem tartalmaz a tavaszi nagytakarítás irodák esetén, de jó elvégezni

A titoktartások és a privát információk védelmén kívül más oka is van annak, hogy a szortírozásokat és a lomtalanítást végezze inkább az adott iroda és ne a takarítócég. Ez nagyon egyszerű. Mi nem tudjuk, hogy mi az, ami kell még és mi az, ami már nem. Nézzük, mi az, amit fontos elvégezni egy tavaszi nagytakarítás során irodák számára is. megjegyeznénk, hogy érdemes a takarítás előtt elvégezni ezeket, hogy a keletkező port és szemetet a nagytakarítás során a takarítócég kitakaríthassa.

tavaszi nagytakarítás irodák_2

Szortírozás, lomtalanítás: Nem igazán szoktak minket fontos akták szortírozásával megkeresni, nyilván. Azonban a kevésbé fontos iratokat is érdemes átnéznie az iroda illetékes dolgozóinak, mert amit egyszer kidobunk, az aligha kereshető vissza, ha mégis kellene.

Rendezés, rendszerezés, átrendezés: Amikor a takarítócég végzett a nagytakarítással, érdemes ismét átnézni az irodát és elvégezni a maradék feladatokat. Egy rendszerezés és rendezés vagy átrendezés után az irodából kihozhatjuk a maximumot. Fontos, hogy jó környezetben, tiszta, rendezett és kényelmes helyen végezhessék munkájukat az irodai dolgozók.

A tavaszi nagytakarítás irodák esetén nemcsak a külső környezetet, hanem a belső hangulatot is frissíti. Az irodák tiszta és rendezett környezete fokozza az alkalmazottak produktivitását és jó közérzetét. Emellett a professzionális takarítás segít abban, hogy az irodák hosszú távon is ragyogóan tiszták és vonzóak maradjanak.