Az irodatakarítás ideje
Az irodatakarítás szakmunka, melyhez idő és szakemberek szükségesek. Természetesen egy takarítócég képes dolgozni munkaidőben is, mikor az adott iroda dolgozói még az aktákat rendezgetik, pötyögnek a klaviatúrán vagy épp kávézgatnak a konyhában, ám az eredmény nem feltétlenül lesz tökéletes. Éppen ezért az irodatakarítás részleteinek megbeszélésekor előkelő helyen szerepel annak megállapítása, hogy mikor végezzék munkájukat a takarítócég munkatársai.
Irodatakarítás napközben vagy munkaidő után
Amennyiben általános takarítás az igény, végezhetjük napközben, munkaidőben, ám ennek nem biztos, hogy nagy haszna lenne. Egyrészt zavarnánk a dolgozókat és ügyfeleket, másrészt az eredmény még a munkánk befejezte előtt romlásnak indulna. Például a felmosott padlót, lépcsőt munkaidőben úgyis összejárják, ha pedig mindez akkor történik, mikor még nedves is a talaj, többet ártunk, mint amennyit használunk.
Mindebből következik, hogy az irodatakarítás időpontját munkaidőn kívülre érdemes “belőni”. Lehet az reggel vagy este, sőt hétvége is, így teljesen biztos, hogy makulátlan munkakörnyezet várja majd az iroda munkatársait és ügyfeleit. Mi rugalmasak vagyunk, akkor dolgozunk, mikor Ön és munkatársai pihennek, hogy munkaidejüket tökéletesen tiszta, higiénikus környezetben tölthessék el.
Mikor jöjjön a takarítócég?
Mikor takarítási szolgáltatást kérünk, fontos odafigyelni a részletekre. Például rendben van, hogy munkaidőn kívül végzi a dolgát a takarítócég személyzete, ám ha pontra a munkaidő végére tesszük az irodatakarítás megkezdésének időpontját, a konyha vagy mellékhelyiségek takarítása bajos lehet. Ilyenkor még sokan elmennek mosdóba vagy leülnek egy délutáni kávéra a közös konyhában. Ha a mosdót épp használják vagy a csészékből épp isznak, a mellékhelyiség kitakarítása, fertőtlenítése nem megoldható, ahogy a konyha maradéktalan rendbetétele és igény szerint a mosogatás sem.
Nem csupán gyakorlati oka van annak, hogy üres irodát érdemes takaríttatni, jóval munkaidő előtt vagy után. Ha a takarítócég munkatársai épp a mosdót tisztogatják, a reggel beérkező vagy az este haza induló dolgozók nem tudják azt használatba venni és ez roppant kényelmetlen lehet számukra. Sok ilyen kényelmetlenség az alapvető irodai hangulatot rontja és hiába apróságról van szó, hosszú távon a munkakedv rovására is mehet. Arról nem is beszélve, hogy felesleges ellenérzéseket szülhet az iroda dolgozóiban takarító munkatársaink iránt.
Figyeljünk a részletekre, legyünk körültekintőek és az irodatakarítás időpontját igyekezzünk a lehető legjobban megválasztani. Mi mindenben a segítségére vagyunk, takarítócég lévén a rugalmasság az egyik fő profilunk.