Nálunk minden ügyfél kiemelt, minden takarítás életünk főműve és minden együttműködés érték. A tisztaság és higiénia mellett a kiváló ügyfélkapcsolatra törekszünk, így egész fővárosunkban, sőt, azon is túl, az egész megyében biztosan versenyben vagyunk a legjobb takarítócég címéért.
Mitől lesz egy takarítócég a szakmája legjobbja?
Egy szakmában kiemelt szerepet betölteni csak akkor lehetséges, ha van igazi, széleskörű szakértelem. Önmagában ez persze nem elegendő, ám e nélkül lehetetlen sikert elérni. A legjobbak közé bekerülni nem örökre szól, hanem minden nap bizonyítani kell. A verseny nagy, az igények és elvárások folyton változnak, bővülnek, növekednek. Egy takarítócég Budapest vagy más település esetén is minden takarítással bizonyít. Nagyon fontos, hogy a hosszú évek színes tapasztalatát hasznosítani tudjuk és tanuljunk minden helyzetből, ami elénk kerül. A folyamatos fejlődés, a határok kijjebb tologatása szintén a siker egyik alapvető összetevője. Ám a szakmájában legjobbak közé sorolt cég is elbukhat számos tényezőn. A kommunikáció, az ügyfélkezelés sarkalatos pontok. Hiába tudunk valamit nagyon jól vagy akár a legjobban, ha az emberekkel nem tudunk bánni. Ha nem tartjuk a határidőket, ha nem vesszük fel a telefont, ha türelmetlenek vagyunk, sosem érünk célt. Szintén kontraproduktív, ha az ügyfelünk úgy érzi, nem képviseljük maximálisan az érdekeit, vagy nem értjük meg kellőképpen az álláspontját. A rugalmatlanság is hátrány. Tehát ügyfélorientált, jól kommunikáló, a munkájával szemben alázatos és rugalmas szakembereknek kell lenni ahhoz, hogy a legjobbak közé kerüljünk. A szakmailag legjobb takarítócég is elcsúszhat az említett pontokon és egy kevésbé szakértő csapat, akik jól működnek együtt megrendelőikkel, átveszik stafétát. No persze bizonyos szakmai szint alá semmilyen jó kommunikáció mellett nem lehet süllyedni!
Egy takarítócégnek folyamatosan fejlesztenie kell magát. A kollégák szaktudását, a használt eszközöket és gépeket állandóan naprakészen kell tartania és rendszeresen fel kell mérnie, hogy ügyfelei mindennel elégedettek-e. Ez folyamatos odafigyelést és valódi elhivatottságot kíván. Ezért kijelenthetjük, hogy akkor lesz egy csapat a területén a legjobb takarítócég, ha az eszét jól használva, de szívből végzi munkáját. Aki nem szeret takarítani, aki nem szereti a papírmunkát, aki elmismásolja, ahol nem látszik, aki inkább nem beszélne az ügyféllel, stb. az máshol fogja megtalálni a számításait.
Fontos az, hogy mi legyünk a legjobb takarítócég?
A válasz az, hogy igen is meg nem is. A legjobb takarítócég címért küzdeni sem kell, ha valaki a fentebb említett módon, lelkesen, igényesen és alázattal áll ahhoz, amit csinál. A siker jön magától, a befektetett energia, odafigyelés, szellemi és fizikai munka, törődés eredményeként. Mi, amellett, hogy szakmailag mindere felkészültek vagyunk, a legjobb takarítócég címet leginkább „közönségdíjasként” szeretnénk elnyerni. Nekünk az a legfontosabb, hogy megrendelőink elégedetten gondoljanak ránk és nyugodt szívvel ajánljanak másoknak is.