Takarítócégünk profilja az irodatakarítás Budapesten és környékén, melyhez kiváló szakmai háttérrel, felszereléssel és mindenekelőtt lelkiismeretes, profi kollégákkal rendelkezünk. Sokan kérnek rendszeres irodatakarítást, mi pedig örömmel állunk rendelkezésükre. Együttműködő partnerekkel a munka nem teher, hanem hivatás számunkra. Ugyanakkor a legjobb kapcsolatokban is előfordulhat átmeneti zavar, félreértés, probléma. Ezek nagy része azonban megelőzhető, illetve kezelhető.

15175532_682977821875415_826666494_n
Az üzleti életben a legtöbb konfliktus természetesen a pénz körül alakul ki. A késedelmes fizetés esete éppoly gyakori probléma, mint annak megítélése, hogy pontosan mennyivel is tartoznak egymásnak a felek. A szolgáltatást nyújtó vállalkozások, így az irodatakarítással foglalkozó cégek esetében is visszatérő gond az adott szolgáltatás kereteinek pontos meghatározása. Ha felületes a kommunikáció, akkor előfordulhat, hogy az ügyfél úgy érzi, kevesebbet kapott annál, mint amit várt, miközben a szolgáltató úgy érzi, többet is adott a kelleténél. Természetesen egy professzionális takarítócég az ilyen nézeteltérések megelőzésében és kezelésében is nagy tapasztalattal bír. Néhány pontban összefoglalhatóak a jó üzleti partner ismérvei.

15218552_682977641875433_1045880454_n
1. A jó partner tudja, mire van szüksége és hajlandó elfogadni a szakemberek tanácsait.
Az eredményesség egyik fontos pillére a megfelelő önismeret. Hogy tisztában legyünk azzal, mihez értünk és mihez nem. A szakterületünkön kívül eső dolgokban az adott terület szakértőire hagyatkozzunk! Kényes kérdés például az, hogy milyen rendszerességgel végezendő az irodatakarítás az adott irodaház helyiségeiben. Senkinek nem érdeke, hogy a takarítók fölöslegesen jelenjenek meg naponta az iroda területén, ám ha túl ritka a takarítás, két munka között felgyűlik a kosz és nem lesz állandó tisztaság. A takarítócég munkatársai gyakorlott, tapasztalt szakemberek, akik fel tudják mérni és meg tudják állapítani, milyen időközönként van szükség irodatakarításra.
2. A jó partner körültekintő megállapodásaiban és tartja is magát hozzájuk.
Hosszú távú együttműködést nem lehet sebtében összecsapott, szóbeli vállalásokra felépíteni. Még az egyszerűbb szolgáltatások esetén is érdemes rászánni az időt és alaposan körüljárni a kérdést, hiszen az ördög a részletekben rejtőzik. A lényeges dolgoknak jó, ha írásban is nyoma marad, mert hetek, hónapok elteltével előfordulhat, hogy másképpen emlékeznek rájuk az érintett felek. Ahogyan a takarítócég is elvégzi, amit és ahogyan vállalt, úgy fontos, hogy a megbízó is a megállapodásnak megfelelően járjon el. Minőségi vagy egyéb kifogás esetén természetesen állunk ügyfeleink rendelkezésére, célunk az elégedettség és a kiváló viszony fenntartása.

15218496_682977598542104_990567880_n
3. A jó partner figyel a megfelelő kommunikációra. Ez a pont szervesen kapcsolódik az előző kettőhöz, hiszen a kommunikáció mindennek az alapja. Ha meg tudjuk beszélni, hogy mi és hogyan lenne hatékony, akkor gyümölcsöző és hosszú távú együttműködés jöhet létre. Előfordulnak olyan esetek, mikor valaki elfelejt szólni arról, hogy a megbeszélt takarítási időben valamilyen rendezvény kerül megrendezésre az irodában. Ilyenkor munkatársaink fölöslegesen jelennek meg a helyszínen. Az ilyen kellemetlenségek miatt fontos, hogy mindig tájékoztassuk egymást a változásokról vagy megváltozott igényekről.
4. A jó partner valóban törődik irodájával, vállalkozásával. Nem csupán annak tisztaságával, hanem mindent együttvéve a vállalkozás sikerével, a dolgozók, partnerek, ügyfelek elégedettségével. Miért? Mert ez a hozzáállás mindig, mindenhol kifizetődik, és jó kapcsolatokat eredményez.