Tavaszi nagytakarítás

Az irodatakarítás egyszerű munkának tűnhet, mely nem igényel szervezést csak néhány eszköz, tisztítószer és pár ember kell hozzá. Nos, koránt sem így néz ki a dolog, az irodatakarítás komoly szervezést, szakértelmet, korszerű és speciális takarítóeszközöket, az előírásoknak megfelelő, minőségi szereket igényel. Éppen ezért, a gördülékenység érdekében egy jó cégvezető mindig egy lépéssel előrébb jár, mint ahogy azt a naptár indokolná.

Az iroda évente több alkalommal igényel nagytakarítást, kimondottan jó alkalom erre az őszi és a tavaszi időszak.  Jelenleg az év végén járunk, nagyjából két hónap, és már aktuálissá válik a tavaszi nagytakarítás az irodában is. Érdemes már most elkezdeni azon gondolkodni, hogy mely napokon, milyen módon oldjuk ezt meg. Lehet szó kicsi vagy nagy alapterületű irodáról, az előre tervezés az egyik legjobb ütőkártya, hiszen az idő drága dolog és senkinek nincs belőle elég, pláne nincs fölösleges.
Gondoljunk bele, hogy ha egy irodánál van például tavaszi leállás vagy nyár eleji leállás, akkor érdemes ezekre a napokra időzíteni egy nagytakarítást, mivel így akár 3-4 nap vagy egy hét is rendelkezésre állhat. Ilyenkor jöhet egy festés vagy javítások, esetleg burkolatcsere vagy irodaátrendezés. Ugyanígy fontos elgondolkodni azon, hogy a tavaszi nagytakarítást mikor iktatjuk be olyan irodák esetében, akik év elejétől nagy kampányokat bonyolítanak le, ezért dolgozóik a szokásosnál több időt töltenek bent vagy sokkal többen látogatják, akár ügyfelek, akár partnerek, befektetők személyében.
Nem csak a megbízó cég számára fontos az előre tervezés, de az irodatakarító cég számára is elengehtetelen, hogy tudjon kalkulálni ezekkel az igényekkel. Minden esetben az ügyfél igényeinek megfelelően járunk el, azonban, ha nem tudjuk előre, mit kellene elvégeznünk, nem biztos, hogy pontosan akkor megoldható, amikor azt az ügyfél szeretné. Vannak esetek, mikor a nagytakarítást egy nappal előbb is lehet kérni, de sajnos nem tudjuk garantálni ezt a gyorsaságot, bár igyekszünk. Nem igazán működőképes a “nekem most azonnal oldjátok meg” hozzáállás, mert néha sajnos kivitelezhetetlen.
Tehát amennyiben közelgő munkálatokról van szó, vagy csak egyszerűen már előre be szeretnénk illeszteni az iroda időbeosztásába a tavaszi nagytakarítás munkálatait, konzultáljunk a takarítócég munkatársaival, akik segítenek kitűzni a legideálisabb időpontot. Ezt követően a takarítócég naptárjába bekerül a kijelölt nap vagy napok, így a megbízó biztos lehet abban, hogy az iroda működése gördülékeny lesz, a nagytakarítás zökkenőmentesen pontosan akkor történik, mikor a legmegfelelőbb. Ezzel a megoldással mindenki tökéletesen tud kalkulálni az idejével, beosztásával és nem fordulhat elő semmiféle ütközés.