Miért bízzam külsősre az irodatakarítást?

A válasz roppant egyszerű, ám sokrétű. Van technikai haszna és van egy talán még annál is fontosabb pozitívuma, mely a beosztottak hatékonyságát növeli. Gondoljunk csak bele a következőbe:

A munkahely sokunknak a második otthon, hiszen az aktív tevékenységgel töltött óráink nagy részét kénytelenek vagyunk ott tölteni. Különösen igaz ez az adminisztratív munkavégzés színtereire, az irodákra, ahol az alkalmazottaknak megvannak a maguk többé-kevésbé személyes terei, asztalok, polcok, munkaállomások. A monitorokon látható egyéni hátterek, a családtagok fényképei, néhány apró dísz, esetleg egy kis növény mind annak a jele, hogy az ember szeretné otthonosabbá tenni munkahelyét is.

takarítónő

Van azonban egy jellegzetes és megkerülhetetlen otthoni dolog, amivel nagyon nem szeretnénk a munkahelyünkön találkozni, ez pedig a takarítás. Éppen elég otthon port törölni, porszívózni, takarítani, az ablaktisztításról, padlótisztításról nem is beszélve.  A közös használatú részek tisztán tartása különösen neuralgikus terület, mely olyan súrlódásokhoz és konfliktusokhoz vezet, amelyeknek semmi közük a munkához, de könnyen befolyásolhatják negatívan annak folyamatát.

Mindenki ismer olyan kollégát, aki képtelen elmosogatni maga után, vagy úgy megy el szabadságra, hogy a hűtőben felejti a romlandó ételmaradékait. Az irodán dolgozók munkaeszköze a telefon, a számítógép, a nyomtató, a toll és a papír, nem pedig a szemeteszsák, a portörlőrongy és a felmosóvödör.  A jó főnök tudja, mi módon képes motiválni az alkalmazottakat, így az irodák többségében a takarítást már külön alkalmazottak, vagy irodatakarítással foglalkozó cég intézi.

A megfelelő technikai háttérrel, széleskörű tapasztalattal és jó referenciákkal rendelkező irodatakarító cég szolgáltatása segítségével az egész iroda működése sikeresebb lesz. A tiszta irodába érkező alkalmazottak jobb közérzettel fogják végezni munkájukat. Nem frusztrálják őket alattomos szagok, gyanús foltok, nem fognak fuldokolni a portól és nem kell azon spekulálniuk sem, hogy mi lesz a kifolyt üdítővel, elcsöppent kávéval, lehullott morzsákkal. Ezeket a problémákat nyom nélkül eltüntetik az erre szakosodott szakemberek és így az irodában dolgozóknak valóban csak a munkájukra kell figyelniük. A tiszta iroda nem csak azzal növeli a munka hatékonyságát, hogy ideális feltételeket teremt a munkához, de csökkenti a kollégák közti súrlódások esélyét is. És egy igazán tiszta és higiénikus környezetben valóban otthonosan érezhetjük magunkat.

Cégünk profi irodatakarító csapata a takarítást Budapest belő és külső kerületeiben egyaránt gyorsan, pontos időre oldja meg, így a rendetlenség, kosz és egymás közti surlódások kiküszöbölhetőek. Akár alkalmi irodatakarításról, akár rendszeres takarításról van szó, a munkakörülmények rendezettebbé, a munkakedv jobbá válik, ezáltal az iroda működése érezhetően pozitív irányba változik.