Egy cégnek számos fronton ügyelnie kell a reprezentációs értékre. Nem mindegy a cégnév, fontos, hogy a cég képviselői mindig kifogástalanok legyenek, akár viselkedésben, akár tudásban vagy megjelenésükben. Ugyanígy fontos, milyen a logó, a szlogen, a weboldal és nyilvánvalóan nagyon fontos, hogy néz ki maga az iroda. Gondoljunk csak bele, hogy ha betérünk valahová, akkor hogyan hat ránk a tapasztalat. Ha van egy kedves ismerősünk, akiről csupa jót gondolunk és közösen szeretnénk valamit csinálni, de elmegyünk hozzá vendégsége, a lakása pedig rumlis, koszos és igénytelen, ugyanolyan szemmel nézünk-e rá a későbbiekben? És ami fontosabb, bízunk-e abban, hogy a közös projectet rendezetten, nagy odafigyeléssel fogja kezelni, vagy éppen úgy áll hozzá, ahogy a saját környezetének rendezéséhez?

Az iroda kialakítása, felszereltsége és tisztasága árulkodó, az első benyomást nagymértékben befolyásoló tényező. Éppen ezért a megfelelő, kifogástalan eredménnyel járó irodatakarítás ritka fontos dolog, és nem érdemes rábízni csak úgy akárkire. Egy profi takarítócég kifogástalan munkát végez, ezzel téve az irodát reprezentációs szempontból is elsőrangúvá. Nem mindegy, hogy csak ott van-e takarítva, “ahol a papok táncolnak”, vagy mindenhol, még a széklábak alól, szekrény alól, fotel mögül is eltűnik-e a kosz, mire reggel nyílik az iroda ajtaja.

Az ügyfelek, partnerek, befektetők bármikor megjelenhetnek irodánkban, nem csak akkor, mikor várjuk őket, így székhelyünknek mindig a maximumot kell hoznia. Mi módon érhetjük el, hogy így legyen? A válasz egyszerű: Megbízható, leinformálható és főleg profi takarítócéget bízunk meg irodánk tisztaságának fenntartására. A profi irodatakarítás, amennyiben napi takarítás szerepel a megállapodásban, minden nap patyolat tisztává varázsolja az iroda minden egyes pontját. Egy kisebb iroda esetében, ha kis létszámmal működik és forgalma sem nagy, elegendő lehet a heti takarítás is, de erről érdemes konzultálni a takarítócég profi munkatársaival, kinek célja a maximális ügyfélelégedettség.

Az irodánkra jó büszkének lenni. De hogyan lehetnénk büszkék egy rendezetlen vagy koszos irodára, ahol porosak a polcok, a kukákból már szinte kifolyik a szemét, a padlón gyanús foltok és a mellékhelyiségeket sem szívesen használják a betérők? Sehogy. Az ilyesmi az üzlet romlását eredményezheti, mert az ottjártak bizalma könnyedén megrendülhet az említett állapotok megtapasztalása után. Ha takarítócég elhivatott, ellenőrizhető munkatársai végzik az irodatakarítás, akkor nem kell aggódnunk emiatt. Nyilvánvalóan a takarítócégek között is vannak különbségek, a kiválasztásnál számos tényezőt kell figyelembe venni. Mi például csak olyan munkatársakat alkalmazunk, akik büszkén odaállnak munkájuk mellé, akik nem utálatos kényszernek tekintik, amit csinálnak. Korszerű és magas minőségű gépekkel dolgozunk, a takarítószereink pedig minden esetben megfelelnek az előírásoknak.
Nyilvánvaló, hogy a tisztaság az elsődleges, de azért nem árt figyelni az iroda berendezésére is. Ha jó benyomást akarunk kelteni, vagy ki akarunk tűnni, gondosan megválasztott bútorokat, falfestéket és burkolatokat válasszunk. Az első benyomás mindig fontos, bármit is teszünk, sose feledkezzünk meg erről, hiszen akár sikerünk kulcsa is lehet. Az irodatakarítás mellett tehát a berendezés, megjelenés is hatalmas jelentőséggel bír. Erről későbbi cikkeinkben még lesz szó, adunk tanácsot dolgozóasztal, kanapé, padló vagy épp faldekoráció témakörben is.